onsdag 20 oktober 2010

Onsdag

Hej!

Sitter nu hemma och försöker att skriva om dom två yrkena som man ska skriva lite om. Men problemet nu är att jag inte hittar information om det`? Astrid, du sa något om på URs sida. Att man kunde hitta mycket jobb där. Men jag hittar inte det.
Men aja det löser sig nog hoppas jag :)

Skolan idag har varit lugn. I morse på elevens val fick vi åka till friskis & Svettits och ta foto på dom som hade gympa. Det var sista gången dom hade elevens val. Men det tog inte så långt tid, kan knappt ha tagit 15 min till de att vi körde dit och var på väg hem ;)
Ja, sen har det inte hänt så mycket mer. Jag är klar med mitt svenska arbete, så det är jätteskönt. Så nu är det bara so:n som jag behöver ha klart denna vecka. Och jag blir nog klar ikväll med allt.

Nu ska jag fortsätta att leta efter info, hejdå!

1 kommentar:

  1. Här kommer en länk till UR.
    http://www.ur.se/Ung/Amnen/Studievagledning/Yrken-a-o/

    Ett annat bra ställe är:

    http://www.arbetsformedlingen.se/For-arbetssokande/Yrke-och-framtid/Yrkesinformation/Yrken-A-O.html

    SvaraRadera